poniedziałek, 5 maja 2014

Zawieszam

Niestety ale muszę zawiesić bloga... Ten rozdział co teraz napisałam kompletnie mi się nie podobał... Usuwałam go kilka razy i pisałam na nowo, aż w końcu postanowiłam sobie dać czas na przemyślenie dalszej historii. Nie chce pisać na siłę i żeby rozdziały wychodziły banalne...Chociaż uważam, że i tak te ostatnie są banalne...Wrócić na pewno wrócę! Teraz jestem strasznie zabiegana, szkoła i praca, a do tego jeszcze kilka innych blogów. Planuje wrócić w czerwcu, mam nadzieję, że przez ten czas mnie nie opuścicie <3

9 komentarzy:

  1. :( Znowu ktoś zawiesza bloga.
    Będę czekać na czerwiec, i nawet dłużej. Tylko wróć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh... :c Ale wierzę, że odwiesisz go. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, szkoda, ale rozumiem Cię. Nie pisz na siłę, bo to naprawdę nie jest rozwiązanie. Mam nadzieję, że wrócisz do nas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buuu, będziemy czekać ;_; Mam nadzieję, że rzeczywiście wrócisz w czerwcu :)

    Niezalogowana Chi Yosei

    OdpowiedzUsuń
  5. No to też dołączę do grona czekających. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopisuję się do grona czekających na nową notkę :)
    Masz ode mnie też motywującego kopa :)
    Świetnie piszesz !
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło matko, to już 4 lata minęły!
    A ja nadal czekam... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie ktoś kontynuował tego bloga ?

    OdpowiedzUsuń

Layout by Sasame Ka